Pages

Visual Basic 6.0 Enterprise Edition




     Merhaba arkadaşlar, WİNDOWS 7  için visual basic pek bulunamıyor. Ben yabancı sitelerden araştırdım buldum ve sizlerle paylaşıyorum. Başka bi yerde çok zor bulursunuz, bulduklarınız da windows 7 ile uyumlu olmaz, çalışmaz. Çalışıyor denilen birçok Visual Basic indirdim ama kurulamadı yada açılmadı hiçbiri. Bu eşsiz paylaşımı sizler de kendi sayfalarınızda forumlarda face adresinizde paylaşabilirsiniz, tabi kaynak göstererek.

Programı kurmakta sorun yaşayanlar, bana mail atsınlar yardım etmeye çalışırım. Aşağıda programı kurduktan sonra ki resimleri paylaştım gayet iyi çalışıyor. Yakında resimli kurulumu da paylaşacağım sizlerle..

Programı indirme linki en aşağıdadır.









Dosya boyutu yaklaşık 270 mb. Daha yüksek hızlarda indirmek


















0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için değerlidir